2012年9月29日星期六

賤熊30



故事簡介

每人小時候總會有隻啤啤熊,你細個有冇希望過隻熊仔有生命,又同你食飯瞓覺讀書遊戲,度過人生每一刻呢?《賤熊30》絕對能夠令你夢想成真!呢隻可愛又賤格嘅啤啤熊泰迪不單識行識走識講嘢,仲有多種神奇功能:當你行雷驚驚嘅時候,佢會同你一齊唱行雷歌鬧爆雷神;如果你嫌愛驅命長,佢可以渣車載你返工;佢會同你研究溝女心得,開P、食煙、隊草、劈酒佢瓣瓣掂,唔高興時仲會發老皮同你開戰……咁正嘅啤啤熊去邊度搵?


終於以最快速度去入場睇賤熊喇!在觀看其他電影時看過他的預告就想入場睇喇!

愛情VS友情 人生交差點

男人的兄弟情往往比女人的姊妹情來得堅固更永恆,這個問題關係到男女腦袋結構大不同,在此不詳細說明,反正就是大不同。

賤熊擔當著豬朋狗友的角色,由細玩到大的手足兄弟之情,往往會因為一個女人而有微妙的改變。可能初時女友還可以跟豬朋狗友和平相處,但人生將要進入另一階段總需要來個了斷。在男主角的角度簡直手背手心都是肉。但到最後賤後選擇離開,兩兄弟差點陰陽相隔,人生得一個好朋友好伴侶很難得, 一選二的確很難。可能這一切從男生角度看會有更多感慨。

總括而言,笑位足夠,尾段有感人位置,最討我喜歡的是兩個雷友怕行雷唱歌的一場,另外賤熊怒打男逞角都好有睇頭。60元輕鬆渡過100分鐘絕導值得,只少現實找不到一隻隊草爆粗溝女既熊仔!


沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...