2012年8月2日星期四

Anyplex在家點播得,流動都得!

我從小就愛看電影啦!先從迪士尼的卡通電影,還是錄影帶的年代,每到長假期都會租一大堆錄影帶。科技發展進步,到小學中學已經去租碟鋪喇!可是都很快結業,租金貴吧!到今時今日可以用App看電影啦!不用在租碟鋪左搵右搵兼排隊。

今次介紹的Anyplex是全港首個「數碼租碟」App,支援Ipad/Iphone, Andriod tablet/phone, Samsung Smart TV, Olevia Ole Box/Andriod TV ,小妹是用Andriod Phone的所以沒有大電視的震撼感,如果用Smart TV看一定更好。




App簡單易用,看圖吧!(我是用Wifi所以畫面十分順暢XDD)


今次免費試用有200點,都足夠看到十套電影阿,Anyplex原本收費每套HK$20起,有亞洲電影、荷利活猛片、預告片選擇 ,每套電影有效期為24小時,現在一套戲可以任睇48小時,其間可不斷重覆播放,仲有月費計劃岩晒Smart TV用戶。
詳情可查詢個別Anyplex點播服務的供應商。

Anyplex
官網: http://www.anyplex.com/
Download:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.anyplex.hls.wish&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImN

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...